منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

فروش عمده گردو و مغز گردو

فعالیت توی مارت بیشتر در زمینه فروش عمده انواع گردو و مغز گردو تویسرکان است. شرکت ما با دارابودن باغات متعدد در شهرستان تویسرکان و همچنین خرید محصولات باغ های دیگر در فصل برداشت دارای بیشتر حجم تبادلات در این شهرستان است. در زیر می توانید فیلم انواع گردو تویسرکان و مغز گردو را مشاهده کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید. این صفحه مخصوص خریدهای عمده می باشد.

بصورت روز شکن موجود

بدلیل اینکه درجه بندی سورتینگ مغز بصورت روزانه دارای نوسان است و قیمت ها متغیر، برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

قیمت 230,000 تومان

گردو تویسرکان / پوست کاغذی / 85 درصد رنگ روشن / ضمانت بازگشت وجه / موجودی 600 کیلوگرم

قیمت 220,000 تومان

 گردو تویسرکان / درجه یک / مغز گردو بسیار سفید / ضمانت بازگشت وجه / اتمام موجودی

قیمت 250,000 تومان

گردو تویسرکان / لوکس صادراتی / 90 درصد به بالا سفید / ضمانت بازگشت وجه / اتمام موجودی

قیمت 190,000 تومان

 گردو تویسرکان / ممتاز / 65 تا 70 درصد سفید / ضمانت بازگشت وجه / موجودی 150 کیلوگرم

قیمت 185,000 تومان

گردو تویسرکان / پوست کاغذی / مغز خوب / ضمانت بازگشت وجه / اتمام موجودی

برای اطلاع از لیست قیمت مغز گردو کلیک کنید
با ما تماس بگیرید

فروش سازمانی

سازمان و شرکت هایی که قصد تهیه گردو و مغز گردو جهت تأمین مواد اولیه، مصرف کارکنان خود و یا فروش به شرکت های دیگر را دارند، می توانند سفارشات خود را در هر حجم ارائه داده و با مدیریت فروش توی مارت مذاکرات خرید را انجام دهند و مشاوره لازم را دریافت کنند.

فروش همکاری

همکاران گرامی در سراسر ایران برای تهیه گردو و مغز گردوی مورد نیاز فروشگاه یا بنگاه خود، می توانند با مشاورین ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند.

فروش صادراتی

اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه صادرات خشکبار می توانند جهت تأمین گردو و مغز گردو برای صادرات به کشورهای مختلف با مدیر بازرگانی توی مارت تماس حاصل فرمایند و مشاوره لازم را دریافت کنند.

همیشه در جریان باشید ...

ما از امروز 23 شهریور 1402 برداشت گردو با پوست سبز رو آغاز کردیم. تا 20 مهر گردو با پوست خشک رو نداریم. بعد از آماده شدن گردو خشک می تونید سفارشات عمده خودتون رو ثبت کنید.

درجه بندی انواع گردو خشک رو خدمتتون در همین پیج ارائه میدیم تا بتونید به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. این صفحه را در تلفن همراه خود ذخیره کنید تا در زمان به روز رسانی از انواع موجودی ها اطلاع پیدا کنید. این صفحه با هدف راحتی شما همکاران و مشتریان گرامی طراحی شده تا به راحتی با ما در ارتباط باشید.

 

14010530
14010530 1
14010530 2